Lille fabbrorn...

Vi har fått en ny boende på mitt jobb. En megasöt liten fabbror... Han har varit alldeles tyst och försynt hela kvällen.
Efter jag duschat honom och stoppat om honom i sängen så frågade jag; "Ligger du skönt nu Fabbrorn?" "Jag har det jättebra, det är bara att du skulle ligga här hos mig oxå" sa han och gav mig ett underbart leende. Det är såna små guldkorn som gör jobbet värt att gå till. Det kan låta som en lliten löjlig detalj men om man sett hans blick och leende så smälter man... Tro nu inte att han menade det på nåt sexuellt vis utan han uttryckte nog bara sin ensamhet! Vill jag tro iaf!! Om så inte vore fallet så får jag ta det som en komplimang att en 86-åring vill ha en gravid tjockis i sängen på kvällen. Att man duger till nåt menar jag...
Puss o god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0