Ljuva lördag

Jag visste det, jag visste det hela tiden! Den här dagen hade nåt bra att erbjuda!!
När vi väl pallrat oss iväg till Överby så fick jag köpt både en ny jacka OCH, hör o häpna, min man gick med på att jag köpte, inte bara ETT par nya köksgardiner, utan TVÅ!!!!! Han som inte alls haft förståelse för att man behöver byta gardiner mer än var tionde år protesterade helt plötsligt inte det minsta när jag inhandlade både vår/sommar och höst/vintergardiner till köket. Jag är sååå nöjd, dom är ascoola!! Höstgardinerna framför allt, dom andra är mest tjejigt gulliga. Vi får se om jag lyckas sy dom idag och få upp dom så ska ni få se på den nya kreationen.
Jackan var ju oxå ett kap. Inte priset, jo 600 kr för mig på en jacka är oxå ett kap med handen på hjärtat men sånt vill jag helst inte kännas vid... Nej kapet bestod i att jag HITTADE en jacka alls som passar min numera ganska feta kropp. Visserligen st 40 men ändå, det finns gott om plats för magen och den var faktiskt ganska fin. Så jag är nöjd!!
Nu återstår bara att se om vi vinner några miljoner på lotto idag oxå, i så fall hör ni nog inte av mig mer... Då vet ni... Ingen idé att ni skickar några tiggarbrev för jag kommer skita fullständigt i er allihopa om jag får 20 miljoner. Eller kanske inte... =)

Kommentarer
Postat av: linda

hej !
vilken snäll man du har, gurra sa till mig att vänta när jag hittade gardiner till vardagsrummet för 300 kr och hade ingen förståelse för att de kan ta slut och då måste köpa dyra gardiner. min dag har inte varit rolig gurra har jobbat hela j.. dan så här har jag suttit med en hyper aktiv unge alldeles själv. vill och dehöver med en ny jacka men får väl vänta tills man kommer iväg till gk`s :-( kram

2008-03-08 @ 21:25:57
Postat av: Angelica

Men lilla Linda, varför kom du inte hit med dina hyperaktiva unge då och umgicks lite med oss?? Joonatan skoja o sa att det kanske är lika bra att jag köper en jacka från GK´S... *hu* Nej låt mig slippa. Du hittar nog nån bra innan det bär iväg dit!
Kram

2008-03-08 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0