Vårskrik

Carola-vråla åkte ut!!! Ha, ha, ha!!!! Jag säger då det...

Kommentarer
Postat av: AnnaSara

Näää, nu är du faktiskt inte snäll!
Låten sög, men hon är stark.
Förresten vet jag att du gillat Carola, för länge, länge sedan.
Du borde vara snäll mot henne!
Dumma!

2008-03-08 @ 23:44:29
URL: http://ihuvudetpatjata.blogspot.com
Postat av: Jag

AnnaSara.... TYYYYST med dig!! Såna påhopp du kommer med!!! Du förstår väl att du inte kan skriva här, där hela världen läser, att jag en gång för sådär 20 år sedan var ett Carolafan... Du borde veta bättre min kära... =)

2008-03-09 @ 12:53:26
Postat av: AnnaSara

Ok Ok
Tar tillbaks det där.
Attans vad du ogillade Carola redan 1983!
Attans också.
Speciellt "Tommy tycker om mej"! Det var en riktig skitlåt!
Ha!

2008-03-09 @ 14:47:24
URL: http://ihuvudetpatjata.blogspot.com
Postat av: Jag

BRA!!!
Hur kan du ha sånt minne? Helt obegripligt... Tyvärr är det ju lite väl bra.

2008-03-09 @ 15:26:37
Postat av: taurus

Jag tycker också att det var bra att hon åkte. Hon har varit bra men inte så mycket längre. Hon har en bra röst men sjuka åsikter, det tror jag på verkade, visserligen är det sången man röstar på. Dessutom tror hon att hon äger världen. Kontakterna uppåt verkar inte hjälpa henne heller :) Hoppas att hon kommer ner på jorden och startar om på nytt. Det vore bra för hennes karriär, hennes röst är för bra för att glömmas bort.

2008-03-09 @ 20:52:23
Postat av: JennyPenny

Carola borde avlivas, hon är en gammal sketkärring som vänder kappan efter vinden med sina skruvade åsikter. Död åt apan.

2008-03-09 @ 21:31:00
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: Jag

Taurus- Exakt så tycker jag med faktiskt! Hur känns det, att vi är överens för en gångs skull? =)
Jenny-darling, så mkt förlåt igen!! Ska aldrig mer skoja så med dig... PUSS

2008-03-09 @ 22:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0