En dröm i rosa...

Min finaste JennyPennyDarling har hjälpt mig att göra om lite här inne som ni kanske ser. Fick för mig att nu skulle det vara rosa ett tag... Får väl se hur länge jag står ut innan jag vill spy på det flickiga. Måste verkligen försöka lära mig det här så jag inte behöver slösa på någon annas tid för att fixa min blogg men jag är ju så otroligt dålig på allt som har med data att göra så det känns nästan omöjligt...
Tusen tack iaf älsklingen!!

Har varit och gjort tillväxtultraljud idag. Allt såg väldigt bra ut sa hon så nu kan jag andas ut den sista tiden. Lillbror vägde ca 2,8kg och var väldigt livlig. Jo tack, det visste jag redan innan.

Är nu sams med min älskade igen så jag skäms lite för att jag skällde så på honom härom dagen. Fast han var allt bra dum... =) Nu är han snäll... =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Milo

*fniss* Din överskrift låter som något jag kunde skrivit... hihi... minns då det fanns tider då du inte ens skulle våga bjuda mig på mat, för att det inte skulle duga... *haha* Knäppfia!
Puss å kram
Nej, de anmälde nog inte det som hände efter vägen... tror jag inte iaf...

2008-05-13 @ 14:39:53
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0