Helt jävla otroligt!!!

Hur fick jag till det här?? Jag har alltså på helt egen hand lyckts göra min första alldeles egna header!!! Är så stolt så jag nästan spricker.... Är ju totalt okuninng på allt vad datorer heter och definitivt bildredigering men på nåt skumt sätt så har jag lyckats att både göra headern och få in den på bloggen. För er som inte känner mig så låter väl detta urdumt men för mig är det riktigt stort!! =)
Självklart är det massa fel på den både vad gäller storlek och färger men det är ungefär som när man får första teckningen av sitt barn, det är den mest fantastiska skapelse...

Mega stolta Angelica

Kommentarer
Postat av: Milo

Du är vrålduktig!!!! *impad*
Torsdag är jag ju borta du vet... till sex... och på fredag är jag på dagsjukvården till halv tolv. Men, du är så välkommen! Har du fått korten på dig å bebbemagen än? Är så nyfiken på hur mycket skäll du fick för att de var så kassa... *s*

PUSS Å KRAM

2008-05-14 @ 14:03:29
URL: http://mlilja.net
Postat av: AnnaSara

Men jag ser ju ingen header.... knäppt..
annars är det ju toppen!! ;)

2008-05-14 @ 19:27:42
URL: http://ihuvudetpatjata.blogspot.com
Postat av: AnnaSara

Nu funkar det. Hoppsan vad rosa det var!! Jättefint!

2008-05-14 @ 23:14:17
URL: http://ihuvudetpatjata.blogspot.com
Postat av: Jag

AnnaSara- Kommer du ihåg när du sjöng "I min lilla lilla värld av blommor" på skolavslutningen?
Ja det är ju mkt mer man kan önska av utseendet på min blogg men det ska bli bättre med tiden... =)
Kram

2008-05-15 @ 09:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0