Hur svårt kan det va... =)

Alltså, så här får man inte säga, men jag är allt en jävel på att baka... Ha, ha, ha!!!
Det måste vara gravidhormonerna som lever runt i kroppen och får mig att få gröna fingrar, fast i baksammanhang då... Jag brukar nästan aldrig baka hemma i vanliga fall, utan nästan bara på jobbet för att få tiden att gå där. Men nu, nu finns det knappast plats för en ynka falukorv i frysen för den är proppfull med alla mina olika bakverk!
Idag tyckte jag att det saknades lite smaker på de olika bakverken så jag slog till och gjorde fyrdubbel sats med stora muffins. Ska det va så ska det var ordentligt... =)
Har nu då precis provsmakat på en av skapelserna, gudomligt god!!! Gjorde "Saftig sockerkaka" och hällde i stora muffinsformar och sen överdrev jag så klart med massa hallon och blåbär där i. Dom är sjukt saftiga och enormt goda... Tänk att jag säger så om något jag gjort själv!!
Sen blev det oxå massa stora chockladmuffins med Polly i. Skulle tagit Dumle men ville förnya mig lite och jag hoppas att det blev lyckat, har inte smakat än.
Allt jag har bakat är det då tänkt att jag ska bjuda folk å när de kommer och hälsar på lillebror men frågan är om det finns nåt kvar då för jag är i frysen varje dag och nallar... Lika bra att fortsätta baka varje dag så jag är på den säkra sidan! =)

14 dagar kvar...

Puss

Kommentarer
Postat av: Reneé

SNÄLLA ÄT UPP ALLT INNAN JAG KOMMER PÅ BESÖK !!!!
typ vecka 32 =)

2008-05-19 @ 14:48:03
Postat av: Robert

Kan man säga att du har schyssta brön?

2008-05-19 @ 16:35:23
Postat av: lilla linda

då är det dax att komma och fika då !!!

2008-05-20 @ 19:00:28
Postat av: Jag

Robert-Precis så kan man säga.... =)Om man har jävligt taskig smak!!

2008-05-20 @ 21:27:01
Postat av: Robert

Ja men då får jag ha dålig smak. Även om jag vet att det inte är fel.

2008-05-21 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0