Rulla in en boll och låt den rulla....

Klassbollen i all ära men hur kul är det när det blåser så man håller på att frysa ihjäl?! Tanken är att hela dagen ska spenderas på en fotbollsplan idag tillsammans men klassens lag. Det ska hejas, peppas, buas åt andra laget, fikas och umgås. Det må låta underbart men när jag gick ut i morse och insåg hur kallt det var så önskar jag att jag bara fick sova vidare...
När vädret varit bra så har vi haft superhärliga dagar på klassbollen genom åren men vi har oxå haft dom med bara ösregn och man har haft lera upp till naveln. Det sägs att det ska regna idag oxå, kan man skylla på att man är höggravid då och åka hem med gott samvete tro?
Dags att gå ner och packa det sista och sen ge sig iväg med sonen och ett leende på läpparna. =)

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon! ;)

2008-05-17 @ 08:51:55
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Linda

Här får du lite pepping av mig att stå ut. Jag vet inte hur jag skulle göra det om jag hade ungar... Fotboll... ryser... huvva...Ha en bra dag, kram och ja, du kan skylla på att du är höggravid, säg att jag sa det...

2008-05-17 @ 12:13:58
URL: http://noonasblog.blogspot.com
Postat av: Jag

Tack så mkt Linda, jag gjorde faktiskt exakt just det... Både jag o hundarna frös så vi skaka så det fanns inga andra alternativ än att åka hem! jag såg nog väldigt rolig ut för jag ahde stoppat lilla Murklan innanför jackan så över min stora mage hade jag en till stor bula, inte undra på att folk tittade och skratta! Men den lilla frös ju, så vad gör man inte för sin hund?!
Kram

2008-05-17 @ 19:16:31
Postat av: CAZZIS

s. Haha ;) Joggingen går inte så bra just nu, vilat i några veckor haha x') Men djur är bäst.!

2008-05-17 @ 23:16:43
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0