Soon...

72 timmar kvar...Om exakt 72 så ligger jag på operationsbordet med en kniv som karvar i min mage. Hjälp!!
Jag blir ju inte mindre nervös av att barnmorskan jag träffade igår visade mig duschen som jag ska använda inne på BB. Den var väldigt stor och det stod en sån där duschsäng där inne... "Den här duschen blir bra till dig sa hon, varför det undrade jag så klart. Jo det finns ju gott om plats för en rullstol här inne... "RULLSTOL???? Vad menar tanten?? Jo att jag kommer ha så ont att jag inte kan gå själv... Hujeda mig!!!! Kommer jag att överleva det här?? Antagligen,  men allt prat om att skaffa ett barn till lär jag nog få äta upp när jag ligger där och vrider mig i plågor... Fy bubblan så nervös jag är!!

Nu är jag hos min kära Milo för att ta nya gravidkort. De förra var ju ganska fina men när jag skickade dom på framkallning och förstorning så visade dom sig vara totalt odugliga. Allt var helt fläckigt, så synd... Nu är jag ju ännu tjockare. Det var inte riktigt så det var tänkt ju... Men vi får göra det bästa som går av det tjocka objektet...

Milo städar så jag passa på att prata lite med er under tiden men nu har jag banne mig inget mer att säga så roa er själva för en gång skull... =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Meee

Åhhh älskade lilla du....jag grinar nästan av lyckan du känner nu....har några färska minnen kvar av lillkillen, 2 år den 9:de.....och lika varmt va det då så jag lider lite med dig också...hörs vi inte innan så MASSA LYCKA TILL!!!!!!!

2008-05-30 @ 21:38:52
URL: http://mialii.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack så hemskt mkt!!! Jag behöver verkligen all lycka jag kan få för jag är sjuuuukt nervös!!

Kramis

2008-05-30 @ 23:17:19
Postat av: Karin/Kakacraft. Iza och Albins mamma från forumet

Tittar in och aäger hej!

Lycka till med "förlossningen".Vi håller tummarna här.

Läste på forumet om hundproblemen, jag har inga tips, men hoppas att nån kan hjälpa dig till en lösning.

Kram från Karin med nakenfisarna

2008-05-31 @ 14:30:36
URL: http://izaslya.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0