Kärlek och strunt

En vecka kvar nu!! Om en vecka idag vid den här tiden så har förhoppningsvis lille Mattheo kommit till världen. Hur mkt jag längtar dit går omöjligt att förklara. Att säga att det är som ett barn längtar efter julafton är inte ens i närheten. Det här är kärlek, kärlek som går genom hela ryggmärgen och bara omsluter mig med sin varma hand. Det pirrar, det värker och jag längtar såååååååå........ Älskade lilla unge, kom ut och gör mig till en stolt trebarnsmamma med ännu värre hängbröst, slapp mage, blek av sömnbrist och alldeles alldeles lycklig!!

Då tiden står allmänt stilla just nu så finenr jag ingen annan råd än att lägga ut helgens bilder på bloggen. Som vanligt tagna med min uber dåliga mobil så dom är av katastrofkvalitet men ändå...
Så här mysigt hade vi det elelr iaf Joho. Själv höll jag på att kvävas då Murklan oxå låg på mig fast hon syns inte. Hundarna plus bebis var liiite för mkt! KÄRLEK!!!
 Matttes fina pojke, vad gör det väl att du väger 7 kg och jag knappt kan andas, när du är såååå sööööt....
 Här har vi då några av mina andra älsklingar här i livet. Oliver på Carrigan, Joho äter bajs, Kallo håller Nappe och Murklan rider.
 Lossan övervakar Murklans ritt. Murklan satt riktigt fint i sadeln ett tag med det fastnade så klart inte på bild...

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Theresia

Känner så väl igen den där känslan av längtan till den där lilla saken som gömde sig i magen. Det var liksom som saknad efter någon man verligen verkligen älskade. Ser fram emot att se lite bilder här sen när det är över ;-)



Rolig bild på Murklan som rider haha.



Ha det gött i det fina vädret! (Eller det kanske är för varmt för dig och magen?)

2008-05-26 @ 19:21:55
URL: http://theresia-marissa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0