Hade jag en blogg?

Hej allihopa!
Hur mår ni? Jag saknar allt att gå in här o läsa era små kommentarer men det finns liksom ingen tid för sånt längre...

Mitt liv består just nu av renovering av köket, som faktiskt snart är klart o förhoppningsvis så kommer det komma en före o efterbild så ni får se hur duktigt vi varit..
Fast till största del så består det så klart av att ta hand om Mattheo, världens sötaste men gnälligaste bebis som ska ha full uppmärksamhet 24-7.
Just nu när jag lyckats få en megaförkylning så känns det uppdraget nästan omänskligt men jag får försöka överleva minut för minut...

Stor kram till er alla från oss alla

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha, där ser man. jag klickade på fel länk och hamnade hos dig. Och så hade du skrivit... Hoppas allt är bra och att köket blir supertjusigt. Kanske kan komma förbi någon dag i vår :)

2009-03-06 @ 12:59:14
URL: http://noonasblog.blogspot.com
Postat av: Morran

Hej där!



Ville bara titta in och höra om allt är bra med lillprinsen?



Lovisa blir ett och ett halvt nu till Valborg.

Hennes lungtumörer håller sej i schack - hon har klarar av alla sina vinterförkylningar utan att behöva hjälp av syrgas. Dagis är det dock inte tal om.



Må så gott alla!

Kram från Morran och Lovisa

2009-03-27 @ 15:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0